Subaru Legacy

Subaru Legacy hep biraz garip oldu. Yatay tüm "boksör" motor ve standart karşı kendi özel kullanımı çark sürücü kendi izi dostu vagonlar ve dev kukuleta scoops ve arka kanatlar ile Turbo compacts kadar, farklı bir davulcu ve yenmek için Fuji Heavy Industries rulo gelen araçlar. Gibi otomobil lvar, bu özellikleri bir Subaru bir Subaru yaparlar. Ayrıca ne küçük Japon marka, başarılı kılacak bu geçerli zor zamanlar özellikle sırasında yardımcı oldu demektir. 2009 için, Subaru's yıl tüm automakers gibi yıllık satış, için, fakat sadece az yüzde 1,8 aşağı bulunmaktadır. Toyota at kayıp olduğu (yüzde 40,7) ve Honda (yüzde 41,5), ve neden Subaru ve çerez mağazası bulunan sağlıklı şeker gibi duygu olduğunu görebilirsiniz karşılaştırın. Olarak sonunda rekabetçi performans, yolcu hacmi sunan bir amiral gemisi sedanda kendi tamamen yeni beşinci nesil Legacy, Subaru bile, ve yakıt ekonomisi tatlı duygu olduğunu başlatılması ile.


Sadece uzunluğunda ve yaklaşık 50 kilo gemlemek ağırlığı, 2010 yılında Eski önemli nin öncekinden daha büyük görünmüyor 1,4 inç büyüdü's. Ama, bir tekerlek sayesinde 3,2 inç uzatılmış, genişliği 3,6 inç itti, yükseklik ve bazı zekice paketleme, derin scalloped ön seatbacks dahil 3,2 inç yükseltilmiş, 2010 ek yolcu hacmi ve ilave arka ayak koyma yeri ve 3,9 inç 9.5 kübik fit sahiptir. Beş yetişkin taşıma? Bu yeni Eski oyun. Ayrıca, arka kapı şimdi ek giriş Bagajda 14,7 için 3,3 kübik ayakları şişmiş sahip 15 inç / çıkış alan; sunar; ve 60/40-split arka koltuk düz kıvrım.

Mirasını sağlamak için fark, düzgün, sağlam ve sessiz, mühendisler yüzde 39 daha yüksek güçlü çelik, yeni bir kontrol kol arka süspansiyon ve çerçeveli pencereler dahil. Böylece, bu 2010 en konuşmayan-aşağı, güçlü ve huzurlu tarihine Eski bir. Bu kabul dinamiğine katkıda standart dört tekerlek disk frenler, 16-205/60 Bridgestone Turanzas, hızlı bir 14.5:1 direksiyon oranı ve ön ve arka parçaları ile inç jantlar, sırasıyla 2,7 ve 3,3 inç uzatılmış. Ayrıca, perde hava yastıkları ön yardım, ön tarafı ve yanı sıra iki ile arka kapı yan etkisi, the Legacy, Subaru, her iki IIIHS ve NHTSA üst düzey güvenlik puanlarını kazanacağım tahmin beams