Tüzün:`Yüzde 15,6 oranında pazar payı ile binek otomobil pazarındaki iddiamızı sürdürüyoruz`

Tüzün, Renault Mais Şube Müdürlüğünde düzenlenen etkinlikte yaptığı konuşmada, Adana Şube Müdürlüğünün satış ve sonrası hizmeti ile 3 showroomda kentte 30 yıldır hizmet verdiğini söyledi.

Tüzün, 1968 yılından bu yana, otomotiv sektöründe koşulsuz müşteri memnuniyeti ve artan hizmet kalitesiyle yaratıcılık ilkesini benimsediklerini ifade etti.

2009`un Renault için yeniliklerle dolu bir yıl olduğunu belirten Tüzün, şunları kaydetti:

``Renault`un değişimi yansıtan modelleri Yeni Megane HB Coupe, Laguna Coupe ve yeni tasarımıyla Yeni Clio-Clio Grand Tour tüketicinin büyük ilgisini görüyor. Türkiye`nin her kesiminden binlerce aile, Renault`un yenilikçi çizgisi ile üretiği otomobillerle ve sunduğu hizmetlerle tanışmaya devam ediyor.``

Tüzün, Türkiye`de bu yılın ilk yarısında 189 bin 696 adet binek otomobilin satıldığını belirterek, ``Renault olarak, yine bu dönemde 29 bin 602 adet satış rakamı ile yüzde 15,6 oranında pazar payı elde ederek otomobil pazarında iddiamızı sürdürüyoruz`` diye konuştu.

Tüzün, şöyle devam etti:

``Yılın ilk yarısında 273 bin 357 adet satış gerçekleşen binek ve hafif ticari araç pazarında ise Renault, gerçekleştirdiği 35 bin 807 adetlik satış rakamı ile yüzde 13,1 oranında pazar payı elde etti.

Renault Symbol, 11 bin 806 adet satış rakamı ile 2009 yılının ilk yarısında en çok satan otomobiller arasında 2. sırayı aldı. 11 bin 276 adetlik satış ile Megane Sedan, Symbol`ü 3. olarak takip etti. Türkiye`nin en çok satılan otomobilleri sıralamasında ikinci ve üçüncü sıraları, Türkiye`de üretilen Renault modelleri almaya devam ediyor.``

Tüzün, Adana`nın, Türkiye otomobil pazarında en fazla araç satılan iller arasında 6`ncı sırada olduğunu ifade ederek, bu nedenle Renault Mais için çok önemli bir noktada bulunduğunu vurguladı.