Peugeot`tan en yüksek satış rakamı

Peugeot`dan yapılan açıklamada, 2008 yılı toplamında yüzde 17 oranında daralan toplam pazarda şirketin, geçen yıla oranla satış rakamlarını yüzde 6,5 oranında artırarak yüzde 4,5 oranında pazar payı elde ettiği kaydedildi.

2009 yılı başında pazar payını yüzde 6 seviyesine yükseltme hedefini açıklayan Peugeot`nun, 2009 yılının ilk 6 ayında bu hedefine ulaştığı belirtilen açıklamada, şu bilgiler yeraldı:

``Özellikle haziran ayında gerçekleştirdiği son 3 yılın en yüksek satış rakamı olan 3 bin 717 adet ile Peugeot, 2009 yılının ilk 6 ayında toplam 15 bin 553 adet satış rakamına ve yüzde 5,7 oranında Pazar payına ulaştı.

2008 yılının ilk 6 aylık dönemine oranla satış rakamlarında yüzde 47,4 oranında bir artış gerçekleştiren Peugeot, bu başarısını geniş binek araç ürün yelpazesinin yanı sıra genç hafif ticari araç gamı sayesinde elde etti. Özellikle Bipper ve Partner modellerinin ulaştığı satış rakamları, markanın önümüzdeki dönemde gerçekleştireceği satışlar açısından da bir öngörü oluşturuyor.

2008 yılının haziran ayına oranla 2009 yılı haziran ayında satış rakamlarını yaklaşık yüzde 90 oranında artıran Peugeot, binek ve hafif ticari araç toplam pazarında gerçekleştirdiği 3 bin 717 adet satış rakamı ile Haziran ayında yüzde 6,1 oranında pazar payı elde etti. 273 bin 357 adet satışın gerçekleştiği Ocak–Haziran 2009 toplam pazarında ise 15 bin 553 adet satış gerçekleştiren Peugeot`nun ilk 6 aylık dönemde pazar payı ise yüzde 5,7 oldu.``

Peugeot markasının 2009 yılının ilk 6 ayında gerçekleştirdiği satışların yüzde 28`inin Türkiye`de üretilen araçlardan oluştuğu belirtildi.