Dacia ilk altı ayda yüzde 15,5 büyüdü

Dacia, 2009`un ilk 5 ayında 120 bin satış adediyle yüzde 16 oranında daralan otomotiv pazarlarında yüzde 15.5 büyüme gösterdi. Almanya`daki satış adedini yüzde 800 arttıran Dacia, Fransa`da ise 9. marka oldu.

Türkiye pazarındaki en genç ürün gamına sahip markalardan biri olan Dacia, 2008 yılında gerçekleştirdiği lansmanlardan sonra 2009 yılının ilk aylarında Logan MCV modelini yeniledi.

Türkiye`nin her noktasında 75 yetkili satıcısı, 123 showroomu ve 250 yetkili servisi ile Türk otomotiv tüketicilerine Renault MAİS çatısı altında hizmet vermeye devam eden Dacia, 2009`un ikinci yarıyılında satış adedi ve pazar payını daha da artırarak 2008`den daha iyi bir seviyede bitirmeyi hedefliyor.