Volvo C30

Her iki yönden olumlu ve olumsuz olan, Volvo C30 yukarıya açılır arka kapı yok Volkswagen GTI olduğunu. Olumlu? Evet, bu, kesinlikle bir P1800ES at gazing daha çarpıcı tasarım takıyor ve arka uç ilham ile boy taillamps ve cam kapak. Bir kırmızı ışık bir C30 arkasında gelin ve söylemek, "Vay, ne güzel görünümlü araç reaktif's." Kuyruk bir GTI ve tepki daha ılık bir - "Oh, bu VW yukarıya açılır arka kapı's." Ayrıca, bir C30 için $ 2825 R-Tasarım paketi (olarak test) yaptı, 18-inç alaşımlar, çatı Spoyleri, gövde kiti ekler ve sportier ön ızgara Dons, bu Arguably the piyasada tarama seksi's. Hatta içinde, küçük Volvo, kendine özgü hareketli merkezi yığını ve R-Design spor pedals ve iki ton deri direksiyon / Flextech sandalye ve dekoratif metal inlays, bir estetik ve ergonomik memnun yer sürüş iş yapma ile -- - tür bir IKEA Showroom olarak birlikte haddeleme gibi.

Ve olumsuz? Yeni başlayanlar için olan Volvo Ghent, Belçika, fabrika, yapılmış olan C30, daha GTI daha pahalı - yaklaşık 700 $ manuel (in $ 24,625 T5 düzeltin) ve yaklaşık $ 850 otomatik ile. Bir R-Tasarım, eklemek neredeyse üç büyük daha fazla - ve (19-20/28 MPG şehir / 21-22/29-31 karşı otoyol) kalitesiz yakıt ekonomisi sağlar. Daha önemli, bu sürücü araba GTI değil ise. VW Oysa bu andan itibaren bir tekerleği çevirmek, Volvo daha numbing olarak eğer Aquavit üzerinde prim yerine kurşunsuz çalışır ilginç olduğunu. Sonuç olarak, direksiyon simidi üzerinden tepkiler ve pedals daha GTI daha, daha az tactilely memnuniyet yaparken dulled vardır.

Ayrıca daha az dragstrip, ancak memnuniyet tarafından hiç bir işe yaramaz demektir. Bizim 3243-kiloluk testi araç olan isteğe bağlı $ 1250 Geartronic beş otomatik hız ile birlikte, 0 60 6,6 saniye ve 15,1 olarak çeyrek mil üzerinden 93,1 mph hızlandırmaktadır. Saygın kere için emin ama fark bu otomatik-GTI olan 6.0 ve düz bunları accomplishes donatılmış daha yavaş 14,6 94,9 at. Ise Volvo'nun bir bahçe-çeşitli tork çevirici birim VW aksine (siz geçiş paddles da), fakat bu GTI's sorun değil verilen bir VW otomatik sorunsuz, ultrafast çift debriyaj tür biridir. Bu Vee-Dub's DSG sadece sportier ise, elbette, Volvo'nun Geartronic daha iyi. Aynen bu C30's) ama kaba görünüyor, litre turbocharged satıriçi-5 VW's 2.0-litre Turbo dört karşı - Volvo's sağlam (227 beygir gücü, £ 236-metre ile 2,5 ve ham olan GTI's silkier ve racier fabrikası ile karşılaştırıldığında için dışarı 200 atları ve £ 207-metre koyar