Mercedes-Benz Türk, lüks segmentte 1 numaralı marka oldu.

Mercedes-Benz Türk, 01.01.2009 – 30.06.2009 tarihleri arasında otomobil satışlarını %99 oranında arttırdı. 2008`in ilk yarısında 2327 adet otomobil satışı gerçekleştiren şirket, 2009 yılının aynı döneminde 4630 adede ulaştı. Bu gelişmenin en önemli nedeni, 2009 Şubat ayında yeni C 180 K`nın satışa sunulması ve bu aracın kazandırdığı ivme ile ilk 6 ayda C-Serisi satışlarının bir önceki yıla oranla % 156`lık bir artışla 2961 adede yükselmesi oldu.

C180K Mercedes-Benz mühendisleri tarafından 1597 cc`lik motoruyla güç ve tork kaybı olmaksızın %12 oranında daha az yakıt tüketimi için geliştirilmesinin yanısıra Türkiye gibi araçların motor hacmine göre vergilendirildiği ülkeler için üretiliyor. Düşük motor hacmi ile vergi avantajı sağlayan bu model, ÖTV indiriminin de eklenmesi ile, yüksek vergi yükünün sorun olduğu potansiyel C-Serisi müşterileri için cazip bir araç oldu.

15 Haziran 2009`dan sonra motor hacmi1600 cc`nin altında olan araçlar için ÖTV yine indirimli olmakla birlikte % 27 olarak uygulanıyor. Bu indirim Eylül 2009 sonuna kadar geçerli olacak.

Mercedes-Benz Türk A.Ş. ise yeni C 180 K müşterilerine yepyeni bir kampanya sunuyor: Bu kampanya kapsamında yeni C 180 K`da 2010 model yılı fiyat farkı uygulanmıyor ve 15 Haziran 2009 öncesine göre oluşan % 9`luk ÖTV farkını Mercedes-Benz Türk karşılıyor.

15 Haziran 2009 öncesinde olduğu gibi 36.000 €`dan başlayan C 180 K modellerin cazip fiyatlarla müşterilere sunulduğu bu kampanya, Eylül 2009 sonuna kadar devam edecek.