2010 Ferrari California

California araç Ferrari için ilk dolu: İlk ön motor V-8, direkt enjeksiyon birinci kullanmak, ilk yedi hızlı iletimi, ilk gerçek başla-kontrol sistemi, ilk toparlanabilir Hardtop, ve ilk istifleyerek egzoz. Ama bütün bu ilk Ferrari ve saflık değişmemiştir; sadece kendi aralığı genişlettik korkmayın.

Ön-motor karmakarışık 12s edilmiştir, ama bu ilk ön motor sekiz ve Ferrari ile giriş seviyesi California gerçek supercar sözcüğü her anlamda yapmayı başardı vardır. Doğrudan enjeksiyon ancak Kaliforniya ile kendi motoru mimarisi hisse F430 daha ağır bir kilometre ve emisyonları azaltmak geliştirmek, bu ayarlama £ 14-m ile 29 beygir gücü ve masrafları, 454 kW bir toplam tork artırmak için en iyi duruma yardımcı olur ve £ 357-ft.

Bu Getrag çift debriyaj yedi hızı otomatik manuel şanzıman şey mutlak mükemmellik kısa, dünyanın daha iyi eski tek debriyaj F1 manuel otomatik en güncel Ferraris bulunur. Bu geçiş yapılır hızı her zaman ve İtalyanlar için bir övünme noktası olan nanosaniye yavaş yıllardır noktaya artık temelde sonsuz için azaltılmış var. Ayrıca, boyun-eski F1 şanzıman ile gitmiş neden snapping. Tüm you're sola sürekli bir ivme vardiya arasında tatlı bir-sesi barka eşlik ediyorlar.

Diğer Ferraris "başla-kontrol" sistemlerinin olduğu, ancak bu hızlı lastik bir kaç yüz dolar 'değerinde uzaklıktadır duman bir daha hiçbir şey daha vardı. California gerçek bir başla kontrol sistemi vardır. Peki nasıl çalışır? Döndürün CST çekiş kontrol dışı, fren üzerinde yürüyerek, başlatma düğmesi, bip sesi bekleyin ve sonra da gaz hasır basılmasını. Bir Revs 3000 d / d civarında, fren kalkmak çarptı. Tek ihtiyacım var şimdi bekle ve araba düz işaret et. California yeni iletim, başlatma modunda kurmak, sizin için otomatik upshifts kadar tükenirse gears. Peki o çalışır? Ise çeyrek mil uzaklıktadır 11,9 saniyede 117,4 mph işaretlendiyse Biz 60, 3.5 saniye var. Bu kahrolası bir araç sadece 454 beygir gücü ile 3916 kilo ağırlığında için etkileyici's.