2010 Model Roush 427R Ford Mustang

Büküm kilit ve egzoz vahşi bir feryat ile erupts. Kapalı garajları, bu korkunç bir patlama olan araç alarmları ve kötü görünüyor kapalı ayarlar. Out of the açılır, onun gürleyen nota başları döner ve kaslar yükseltir.

"Bu" yasal olamaz ilk sanılıyor.

Boşta çok, çok raspy, çok yüksek topaklı olduğunu. Çok sıkıcı bir gırtlaksı kükremek olur guruldamak - üç kısma kalmaktadır. Debriyaja basmak soğuk motoru ve durdurmak için sahil ve egzoz crackles ve sizzles - ham yakıt ses sıcak Metal isabet.

"Ben hapse" olacak bir sonraki sanıyordum, ama bu kötü bir sırıtış ile birlikte gelir.

İşte Roush son oluşturma hakkında bir şeyler unapologetically ballsy, 2010 Roush 427R Mustang olduğunu. Her ne kadar bu son sürümü 427 beygir gücü kimden 427Rs birinci serisi 2007 satılan tarafından söndürüldü gelip daha fazla güç, model üç basamaklı yapar. R ise, istediğini al: Roush, yarış, doğru, tepelerde aday. Bunu rudeboy simgeler söylüyorlar.

Şehir sınırları içinde hiç bir 427R döşeme unut. Kompresörlü 435 beygir gücü ve 400 sterlin-tork altında bir ayak The Roots ile V 4,6-litre üflenir-8, size garanti ediyoruz anlık burnouts ve böyle bir raket, onu ikinci vites bunu yaptığınız zaman, yerel zabıta ve en fazla ışık olacaktır kibarca ellerini görmek istiyorum.

Bu boş abartılı değil. Üç gün 427R Los Angeles kentsel kanyonlara arasında ile geçirdim ve nerede güvenle yüksek mavi çocuklar kimden dikkat çizim olmadan pedalı bırakmak olabilir birkaç yerde buldum. Ben son coasted bir polis vardı bana onun yüksek flaş Sinyaller - ayak olan kısma kapatın. Başka bir yakından bakmak için dönüş U döndürerek yeminli. Herhangi bir merak neden? Sadece boya işi bak. Ford'un fener kırmızı Roush's ters Starsky ve Hutch ağaç ile birlikte daha fazla polis çizer Dunkin ücretsiz-donat Cuma.