2010 Model Volkswagen Polo

Peki burada neşeli yandan bir paçavra's. Volkswagen Hayır daha az yetki bu petrol fiyatlarının önemli ölçüde zaman yakında çıkma olmayacaktır inanmaktadır. Yani ABD, bu yeni VW Polo satış olmayacak Ancak bu geri dönüşü olmayan bir karar değil. Eğer gaz fiyatları yörüngesine yeniden veya gitmek gerçekten eğer Ford Fiesta puanlarını ve büyük bir hit, VW, Meksika bu yapı Polo federalize olabilir ve ABD satıcıları içine almak.

Bu Fiesta gibi, Polo Avrupa'nın çok milyon ünite küçük araba kesimi büyük bir oyuncu ( 'superminis' de İngiliz İngilizcesi olarak adlandırdığımız demektir). İlk Polo 1975 yılında, ilk dört kuşak başlatıldı - Bu beşinci ise - 10,6 satılan milyon birimleri. Bu İspanya Avrupa tüketim için yapılmış olacak, hem de Çin, Hindistan ve Rusya, bu ve diğer pazarlarda satış.

Yeni araba için, VW dört temel alan tasarımı; düşük tüketim Motor; algılanan kalite ve güvenlik konusunda çabalarını yoğunlaştırmıştır vardır.

Güvenlik nedeniyle Avrupa NCAP değerlendirme programı bile sıkı oldu ve VW beş yıldızlı almak gerekiyor yükselmiştir.

Dizayn, kalite ve düşük tüketim müşteri tarafından talep edildi, VW söyledi. Şasi ve iç mekan, bu kadar çok fazla araç da önce - eşit ve alıcılar için yeterli dahil diğer açıdan, ancak bir standout.

Tasarım VW grubu şekiller-Meister Walter de Silva tarafından overseen oldu. Bu Golf için benzerlik görebilirsiniz, ancak bir kaç göz elemanları, swages ve eğriler çekici içerir. Küçük araba alıcılar daha kompakt araç pazarında millet daha müreffeh ama olabilir, çünkü daha genç olması ve daha az aile bağlı araba düşünceleri, daha fazla duyguları ile, daha az soğuk rasyonellik seçin. Daha duygusal tasarım Dolayısıyla,. Yine de Polo de süslü ok net steers bu Fiesta ve anlamlılık gibi.

Biz en güçlü gaz motoru, bir 105 kW turbocharged 1.2L TSI (VW zorla indüksiyon, doğrudan enjeksiyon) için konuşma denilen zaman geçirdim. Evet, bir 1,2 en başlatılması aralığında güçlü, akaryakıt ihtiyacını yer küçülmesi tasarrufu için thanks. The Turbo bu gerekli posta verir. İşte kapalı arasında geçiş çok az anlamda-artırmak ve üzerindedir. Bu kadar tatlı revving de. Eğer daha iyi bunu söylüyor ediyorum bilmiyordum bir canlı güzel normalde 1,6 aspirated. Aslında Orada bir normalde 1,6 önceki Polo aralığında aspirated olan 1,2 TSI daha iyi performans gösterdiğini ancak Avrupa sürücü döngüsü üzerinde yüzde 20 daha az yakıt kullanıyor.

Bu gibi biraz uzun notchy standart altı atmak geliyor manuel hızı. VW performansını numaraları (genellikle kötümser) 9.7 sn olarak 0-62 mil ve 119 mil ve en hızlı arama kanıtlıyor. Bir süper pürüzsüz yedi hızlı çift debriyaj iletimi, isteğe bağlı ve yükseltir birkaç yüzde gerçek dünya ivme ile.

Diğer açıdan bu şasi yetkili olduğunu. Ön süspansiyon McPherson Struts, bir burulma ışın ile arka gereğidir. Hiçbir şey fantezi sonra. Kullanım ise grippy ve tamamen güvenli değil, büyük eğilimli dışa doğru çekmek, ancak kesinlikle Ford'un Fiesta ve canlılık yok.

Ayrıntılandırma gerçek güçlü noktası, lastik gelen gürültü ile ve hem de powertrain rüzgar iyi örtülü tutulacak. Bu yolculukta konfor, eğer zaman zaman bir underdamped bobbling maruz esnek iyi. Ve sürüş pozisyonu ve koltuk, yine her zaman olduğu gibi bir VW ile mükemmel. Önce tükenme beklemeye aldılar Bu arabaya uzun bir yol sürücü olabilir.

Kabinde mobilya ama muhafazakar bir marvelously çalıştırılır. Son satırları sıkı ise; plastik yüzeyde ve reassuringly altında katı yumuşak ise, çok zevkle makul alüminyum ile garnished Finishers bak. Ve bazı gerçek alüminyum da's. Yine, VW ve kuvvetli için oynamaya karar verdi.

Avrupa'da aralığı bazı catastrophically zayıf benzinli motorlar ile kapalı başlar (60 kW anyone?) Ve bazı marka-top-notch ekonomi ve ayrıntılandırma yeni 1.6L diesels kadar devam edecek. Isteğe bağlı başlamak ile donatılmış, 90 HP ve 170 £ ile 1.6L stop-m Avrupa CO2 derecelendirme bir Insight yenebilir.

Ayrıca, piyasada önümüzdeki yıl nedeniyle bir prototip Polo Bluemotion verdim. It is a 1.2L üç aynı dizel motor silindir sürümüyle ve bu bir aşağı yeni Prius düzeyinde CO2 vardır equiped's. Bu hiç de sürücünüze sefalet ile's. Bu cesur küçük motorlu bol tork, ve bir hava kiti şey güzel otoyol hızlarında birlikte kayma tutar.

Şey bu spikier sonunda bir Polo GTI da önümüzdeki yıl boyunca 1.4L TSI VW mükemmel 170 hp yıldızı olacak. Bu oldukça iyi bir hız krankla her iki bir Turbo ve anlık cevaplar için süperkompresör vardır.

Eğer VW burada ABD'nin en Polo aralığı başlatmak için bunlar, bu yüzden kuruş ucuz asla ediyorum-belki abone wouldn't alıcılar var. İnsanlar kaliteli ödemek için büyük olasılıkla Golf veya yaklaşmakta olan Meksika-Jetta inşa için tercih ediyorum istekli. Bu olabilir küçük araba, iyi bir gaz krizi yok, bu Polo muhtemelen en uzak durma olduğunu.