Hyundai ilk yarıda 30 bin adet otomobil sattı

Hyundai, 2009`un ilk yarısında gerçekleştirdiği yaklaşık 30 bin adetlik otomobil satışıyla Türkiye`nin en çok satılan otomobil markası oldu. Hyundai, Haziran ayında tam 7 bin 8 adet otomobil satışı gerçekleştirdi ve 2008 yılı haziran ayına göre satışlarını neredeyse üç kat artırdı.

PAZAR PAYI YÜZDE 15,7

2009`un ilk altı ayında da Türkiye`de 29 bin 855 adet otomobil satıp yüzde 15,7 pazar payı elde eden Hyundai, böylece satışlarını geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 90 oranında arttırdı. Marka böylelikle 2009`un ilk yarısını lider olarak kapattı. Satışlara bakıldığında Hyundai`nin en başarılı modeli Accent Era oldu ve ilk altı aydaki 17 bin 651 adetlik satışla `Türkiye`nin En Çok Tercih Edilen Otomobili` unvanını elde etti. Hyundai`nin ilk altı ay sonundaki liderliği ile ilgili Yurtiçi Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdürü Kurthan Tarakçıoğlu şunları söyledi: `Hyundai, kalite, teknoloji ve konfor açısından rakiplerinin önünde yer alan bir marka. Tüketici de bunun farkında ve artık Hyundai`yi bir Türk markası olarak görüyor.`