Yeni Peugeot 206 Sedan

2 gün evvel peugeot nun yaptığı büyük kampanya ile peugeot 206 sedan 1.4 ac otomobil sahibi oldum bu aracı alırken beni en fazla etkileyen şey fiyatına göre arabanın teknik özellikleri ve donanımı oldu 21.000 ytl ye metalik boya dahil 2009 model 2 yıl garantili 0 kmde bir araç almak 2 nci el 18.000 ytl verip alım satım parası ve 2 ci el araç aldıktan sonra yapılacak bakım masraflarıyla 19.000 ytlye geliyordu ve yaşı en az 5 yaş bir araç alınabiliyodu bunları düşünerekten bu aracı almaya karar verdim aracın işçiliği süper değil fakat fiyatına göre bence makul bagaj hacmi gerçekten çok fazla ve iç mekan 206 ile aynı sadece arka kısmını yani bagajı +35 cm uzatmışlar baştan göz alışamıyor çünkü piyasada 206 nın hep hb araçları mevcut ama yavaş yavaş göz alışıyor aynı şekilde örneğin opel astra hb bir araca bakıp sonradan opel astra sedana bakıncada aynı tuhaflığı hissediyosunuz fakat astra sedana göz alıştığı için o tuhaf gelmiyor bunun gibi yollarda görmeye alıştığımız ve artık göze batmayan birçok örnek araç mevcut (focus,clio..vb) .Fiyatı ile ilgili olarak aracı piyasaya fazla sürmek ve yollarda 206 sedanın fazlalaşması için bu fiyattan satıldığı bilgisi ön planda normal kampanyasız liste fiyatı ise baz modelinin 24.800 ytlden başlıyacağı bilgisinide aldım.Dün bir akrabımızda bu kampanyadan faydalnmak için bayiye gitti şu anda 206 sedana kampanyadan dolayı ilgi olduğundan dolayı aracın rengi seçiminde her renk ellerinde kalmamış istediğiniz renk aracın teslimatı için 30 gün beklemeniz gerekli demişler.fakat ben gümüş gri rengini istanbulda bir bayide buldum.